افزایش قدرت یادگیری با ترک عادت های نادرست مطالعه

نیاز به ارتباط مداوم با مشاور تحصیلی

طبیعت انسان بدین گونه است که همواره اگر هیچ اجبار و زوری بالای سر او نباشد کار ها را به صورت جدی انجام نمی دهد! این رفتار در همه موضوعات صادق است چه برسد به درس خواندن!

دانش آموزان و دانشجویان عزیز ما خود به خوبی می دانند که همواره نیاز به یک اجبار دارند تا دروس خود را به نحو احسن انجام دهند پس چه چیزی بهتر از یک مشاور با تجربه که بتواند دانش آموز و دانشجوی عزیزمان را به سوی موفقیت راهنمایی کند. البته از این نکته نباید قافل شویم که این کنترل و زیر نظر داشتن نباید به شدت و به آن گونه باشد که فرد مورد نظر را از درس خواندن پشیمان کند. پس این کار نیازمند یک تجربه کافی و اطلاعات به روز در امر مشاوره تحصیلی است.

از دیگر فواید ارتباط مداوم با مشاور تحصیلی این است که دانش آموز یا دانشجو دیگر دغدغه ای بابت برنامه ریزی و وضعیت زمانبندی در زندگی خود ندارد و همواره یک نفر وجود دارد تا هرزمان که خواست بتواند یک گزارش کامل از وضعیت تحصیلی او بیان کند.

سنجش تحصیلی

مشاوران تحصیلی ما در مرکز مشاوره آماده راهنمایی شما دوستانی هستند که از همین الان تصمیم گرفته اید تا در دروس خود پیشرفت کنید.

 

4 دیدگاه دربارهٔ «نیاز به ارتباط مداوم با مشاور تحصیلی»

  1. سلام من دانش آموز سال چخارم دبیرستان هستم ک میخوام واسه کنکور شروع کنم ولی نمیدونم چه طور درس بخونم ک توی این یه سال توی خاطرم بمونه والبته این که چه کتاب های هم حذفه و خیلی هم استرس دارم در کل در باره ی کنکور برام توضیح بدین ازتون ممنون میشم

    1. دکتر مهرآرا بهرامی

      سلام
      میتونید برای اطلاع از منابع آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید
      در مورد زمان بندی هم نگران نباشید یک سال وقت دارید ، درس هایی رو که مطالعه میکنید باید از آنها نت برداری کنید تا بتونید در یک ماه مانده به کنکور آنها را دوره کنید در تعطیلات نوروز و ماه آخر هم تست بزنید تا هم با سبک سوالات آشنا بشید هم براتون دوره بشه.
      بیشتر وقتتون رو برای درس هایی بگذارید که مطمئنید میتونید در آنها امتیاز بیارید
      موفقیت شما را خواستارم

  2. سلام.من دانش اموز سال دومم نمیدونم چه جوری باید شروع کنم اکثریت میگن که من باید ازالان شروع کنم به خوندن حالا من اومدمو خوندم تستشو باید کی بزنم؟
    یه مشکل دیگه ای هم دارم که زود از درس خوندن سرد میشم همیشه نیاز به تلنگور دارم که کسی هدفمو بهم یاداوری کنه چطوری میتونم خودم این تلنگورو ایجادکنم؟ ممنون

    1. دکتر مهرآرا بهرامی

      چرا این همه عجله؟ شما تازه سال دوم هستید نیازی نیست به خودتون فشار بیارید
      درساتونو با آرامش و بدون عجله مطالعه کنید
      اگر از الان به خودتون فشار بیارین قطعا خیلی زود خسته میشین
      معمولا از سال سوم شروع میکنن به تست زدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *